Krepšelis0 0,00€
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Pakviesk draugę ir gauk 5 €
Meniu

Apie mus rašo

Iš JAV grįžo į Lietuvą – parduoti unikalų produktą JAV moterims


Vilmantė Markevičienė, prekių ženklo „Gentle Day“ įkūrėja ir produktų dizainerė,
grįžo iš JAV, atrado nišą verslui, tačiau...>>


Garsios mamos paatviravo apie itin intymius dalykus


Renata Kovtun: džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie ne tiesiog parduoda produktą, bet ir paaiškina, šviečia paaugles.
Juk mergaitės dažniausiai vienos iš kitų sužino apie menstruacijas, tiesiog – kaip faktą, bet kas tai yra, kaip vyksta ir ką su tuo daryti – tam reikia suaugusiųjų paaiškinimo>>


Mokyklose vykstanti rožinė akcija sulaukė žinomų mamų pritarimo


Aktorė Kristina Savickytė-Damanskienė: aš pati išgyvenau tą jausmą, kai savo dukroms pati norėjo papasakoti apie brandos subtilybes,bet mergaitės akivaizdžiai vengė šios temos, todėl suaugusių autoritetingų žmonių rengiamos pamokėlės,
man atrodo, yra gera idėja, nes paauglės gali gauti kvalifikuotą informaciją>>


Žinomos mamos dalyvavo mokyklose vykstančioje rožinėje akcijoje


Atlikėja Diana Dargienė: juk ne visos mergaitės su savo mamomis turi labai artimus ryšius,
kad galėtų apie TAI drąsiai kalbėtis, todėl aš tik už tai, kad paauglės gautų tokią informaciją iš profesionalų!>>


Jolanta Leonavičiūtė tapo apatinio trikotažo linijos veidu:
parodė atletišką kūną


Jolanta įsitikino, kad komfortiški sporto drabužiai, ypač – apatinis trikotažas, turi įtakos gerai savijautai.
Išbandžiusi galybę įvairiausios produkcijos, ji pasirinko lietuvišką prekės ženklą „Gentle Day“>>



Iki apatinių išsirengusi J. Leonavičiūtė parodė ištobulintas kūno linijas


Daugiau nei metus naudoju visus jų produktus: įklotus, prausiklius, servetėles, apatinį trikotažą –
viską, ko reikia moterims, kad jaustųsi saugios „tomis dienomis“ ir ne tik...>>



Sportiško kūno J. Leonavičiūtė tapo lietuvių apatinio trikotažo linijos veidu


Pasirinkome Jolantą savo linijos veidu, kadangi ji rūpinasi sveikata, sportuoja ir myli save>>


Beldžiasi į Amerikos prekybos centrų duris


Norint pelnyti užsienio klientų simpatijas, reikia nemažai pinigų, laiko ir kantrybės.
JAV rezultatų galima tikėtis tik maždaug po 5 metų...>>