Prekių keitimas/grąžinimas – Gentle Day

Prekių keitimas/grąžinimas

 

Kaip grąžinti parduotuvės www.gentleday.lt siuntas per Omniva paštomatus?

1. Užpildykite prekių grąžinimo formą www.flipo.lt/parduotuves/www-gentleday-lt
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
3. Grąžinimo paslaugos kaina 0,00 Eur.
4. Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

Pirkėjas per 14 dienų po prekių perdavimo dienos turi teisę grąžinti internetinėje parduotuvėje įsigytą kokybišką prekę(-es) bei atgauti už ją(-as) sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę(-es) kitomis analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Galutinio išpardavimo prekės nekeičiamos - taikoma tik 14 dienų grąžinimo garantija.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.

Brokuotos prekės visada keičiamos arba grąžinami pinigai.

Susipažinkite su pirkimo-pardavimo taisyklėmis.

Turite klausimų dėl prekių keitimo ar grąžinimo? Susisiekite gentleday@gentleday.com

Liquid error: Could not find asset snippets/limoniapps-discountninja-body.liquid